woensdag 16 april 2014

Mijn vakantie naar Turkije

Misschien heb je het gemerkt maar het is de laatste tijd wat stiller op mijn blog. Dit komt onder andere door dat ik op vakantie was. Ik heb heel het jaar weinig vrij gehad door school en heb dan ook besloten om op vakantie echt rustig aan te doen. 

Ik ben samen met mijn ouders en mijn broer op vakantie gegaan. We zijn voor de derde keer naar Vogaye Belek Golf & Spa gegaan. We vinden dit het beste hotel waar we ooit zijn geweest.  Ik ga jullie nu sfeer foto's laten zien, zodat jullie een idee krijgen hoe het hotel er uit ziet. 


Dit is een plattegrond van het hotel en rechts zie je het main building. Het hotel is opgedeeld in een receptie, een main building, een gebouw met kamers, bingalows en verschillende huisjes waar ook mensen kunnen slapen.

In de mainbuilding vind je slaapgelegenheden, meerdere bars, een binnen disco die tot 2 uur open is en 2 restaurants. Dit is het belangrijkste aspect van dit hotel, er bestaat een 16 + restaurant en een family restaurant. Ook is er een + 16 zwembad en ook een family zwembad. Dit is allemaal voor mensen die de drukte van de kinderen iets te veel vinden. Zelf heb ik daar geen probleem mee.

Ook vind je hier de fitness en spa, waar je gratis van gebruik kan maken. Binnen de spa mag gratis gebruik maken van de sauna, stoomcabine en hamam. Ik vind sauna's heel leuk, en ik ben dan ook dagelijks naar de spa gegaan.

 



Zo ziet het main building er van binnen uit, dit is foto van de gelijkvloers.

Dit zijn de familie villa's waar je kan logeren, wij kregen dit keer ook zo'n huisje. We hadden 2 kamers geboekt maar omdat er problemen waren ( we hadden 2 kamer geboekt langs elkaar maar die waren er niet meer) en daarom kregen we zo'n huisje. Dit zijn normaal duurdere kamers dus we hebben eigenlijk een upgrade gekregen. 

Zo zag het er vanboven uit, beide slaapkamers zagen er het zelfde uit. Ook waren er 2 badkamers en was er een walk in closet voor de bovenste slaapkamer. Ook had deze een jacuzzi. Dus voor een duurdere kamer krijg je dus wel wat meer. Dit moest niet maar het kan nooit kwaad. 










Zoals de naam al doet vermoeden is dit een golf hotel, wij zijn geen golfers maar we hebben vorig jaar toch even op dit mini golf terrein gegolfd. Als je een golfer bent dan moet je zeker eens naar Belek gaan, dit is echt een regio voor golfers. 

Dit waren foto's van mijn vakantie. Hopelijk hebben jullie een leuke paasvakantie gehad. Wat hebben jullie allemaal gedaan in de vakantie? 

X
Rosalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten