maandag 1 juli 2013

Rimmel apocalips

Zoals je in mijn shoplog kon zien heb ik een 'lipgloss' van Rimmel gekocht. Dit is een product van hun apocalips collectie. Het speciale aan deze collectie is dat apocalips de combinatie is van de intense kleur van lippenstift met de prachtige glans van een lipgloss in één product. Gemakshalve
noem ik het hieronder een lipgloss.

Hieronder zie je een foto van deze collectie met alle kleuren die ze in België en Nederland hebben uitgebracht. ( In andere landen zijn er meer of andere kleuren)



Van onder naar boven heb je:
  • 100 – Phenomenon – nude met een roze ondertoon
  • 101 – Celestial – donker oudroze
  • 303 – Apocaliptic – diep, donker fuchsiaroze
  • 400 – Big Bang – donkerrood
  • 501 – Stellar – rood met een oranje ondertoon
  • 601 – Light Year – bruin met een plum ondertoon
  • 701 – Stargazer – goud met gouden shimmers
Ik heb na het zien van swatches (van verschillende bloggers) gekozen om celestial te kopen. 
Hieronder zie je de swatches van beautyblogger Serena Verbon van Beautylab.nl.

De kleuren die mij aanspreken zijn: Phenomenon, Celestial en Apocaliptic. 

Maar om te beginnen heb ik gekozen om enkel Celestial te kopen om te kunnen kijken hoe goed het product is. 

Het ontwerp van de lipgloss is heel modern, zwart met vanonder de kleur van de lipgloss. 

De naam van de lipgloss staat er op vermeld. Een klein punt van kritiek, in de winkels wordt soms die zwarte sticker over de naam geplakt. 


Als je de lipgloss opendoet, dan zie je deze speciale spons applicator. Er zit een soort deuk in op de applicator, waarmee je de lipgloss makkelijk kan aanbrengen. Ook beweegt de applicator mee als je de lipgloss aanbrengt. 

Hoe ziet deze lipgloss er nu uit? 

Voor

Na
Hier zie je de kleur van de lipgloss en zoals je ziet komt er wel wat kleur af, en ook redelijk veel glans. 

De lipgloss plakt totaal niet, en voel zelfs heel prettig op de lippen. Ook het handig met de applicator is dat je met 1 dip je lippen kan bedekken. 

Ik ga zeker meer van deze lipglossen kopen! Deze lipgloss is een echte aanrader! 

De lipgloss kost €10,99 en is te koop bij de meeste drogisterijen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten