zaterdag 22 juni 2013

Pré-solden shoplog

Voor dat de solden van start gaan, ga ik graag eens naar de winkels om te kijken naar de kleding Om te kijken of er bepaalde dingen zijn die ik zeker wil kopen eens de solden beginnen. Zo kan ik rustig kijken naar de kledij die ik zou willen kopen, zonder al de drukte om mij heen.

Toen ik in de winkels was zag ik dat ze al aan de solden begonnen waren, onder het norm van koppelverkoop (koop 2 stuks en krijg 30% korting).Ik kon het dan ook niet laten om al te beginnen met koopjes in te slaan. Ik heb het wel bescheiden gehouden met het aantal spullen.

Dit is alles wat ik in de 'pré-solden' gekocht heb. 

Te beginnen met deze schoenen, dit zijn blauwe nep all stars. Ze zien er net hetzelfde uit als all stars, maar ze kosten iets minder en zijn kwalitatief iets minder. Deze heb ik gekocht in de New Look voor €14,99. 

Deze schoenen zijn van het merk hudson. 

Het volgende zijn deze schoenen, deze heb ik zowel in het rood als in het grijs gekocht (niet op de foto). Deze 'nep all stars' zijn van stuk slechtere kwaliteit dan de blauwe. En dan daarmee samenhangend met de echte all stars. 

Deze hebben een minder vaste structuur (dit kan je bv zien links op de foto, daar zie je hoe de stof al geplooid is), hebben bijna geen zool (de blauwe hebben een echte dikke zool, terwijl je deze best kan vergelijken met turnsloefjes) en de stof van binnen komt los. 

 Deze kocht ik in de carrefour voor elk €7,50. 
Hier zie je dat deze schoenen van geen merk zijn, en zie je ook hoe klein de zool is. 

Het volgende wat ik kocht is deze bloes in de H&M. In de H&M waren ze al met koppelverkoop begonnen, daar moest je 2 stuks kopen, om de vermelde kortingsprijzen te krijgen. Deze blauwe kanten bloes kost € 5.  

Ik heb dit jaar al verschillende kleren in kant gekocht, dit is dan ook echt een van mijn favoriete trend. 

Het tweede stuk dat ik gekocht heb om aan mijn 2 stuks te komen is deze bloes, deze bloes kostte € 7. Deze bloes heb ik in een maat te groot gekocht omdat de enigste maat was, die over was. Deze bloes hangt nu wel heel laag, maar dat vind ik niet echt erg. 


Ook kocht ik bij H&M deze lipgloss, ik had al eerder een lipgloss gekocht bij H&M . Ik was er toen wel fan van, en heb er nu nog een gekocht. Deze lipgloss kost €0,95. 

Deze lipgloss noemt 'fabulous i am'. 

Het volgende wat ik gekocht is deze lipgloss van apocalips. Deze zijn echt de beste gepigmenteerde  lipgloss ooit. Ik wou al eentje van het moment dat ik swatches zag van deze lipglossen. Het enigste wat mij tegen hield was het prijskaartje, deze lipgloss kost nl. €10,99. Wat ik toch wel prijzig vind. 
Van deze lipgloss komt er een aparte review! 

Het laatste wat ik kocht zijn deze napoleon's, met citroen smaak. Dit zijn snoepjes die ik echt graag eet. 

Dit was mijn "pré-solden shoplog". 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten