donderdag 6 september 2012

Ontboxing van mijn Light In The Box pakket!

Een tijdje geleden heb ik spullen gekocht via 'Light in the box', ik heb er toen een shoplog van gemaakt. En nu is mijn pakketje eindelijk aangekomen!
 
Dit is het pakketje en zo zie je wat er vanbinnen in zit. Nu ga ik item per item kort bespreken. 
Dit is een stempelaar en scraper. Ik had hierbij iets volledig anders voorgesteld. Dit dient enkel om uw ontwerp op je nagel te krijgen. Ik dacht dat dit een stempelaar was met ontwerpjes er op om op je nagels te zetten. Dus ik was hierin wel teleurgesteld. 
 
Het volgende in de doos is deze beige clutch. Ik vind deze clutch echt fantastisch! De kleur is zo mooi en ook de decoratie boven aan de clutch is fantastisch. In de clutch zitten er nog een lange en korte ketting. 
 Hier is de doos van het oogschaduw pakket met 120 oogschaduws. Het merk noemt manly wat een grappige naam is, voor een make-up merk.
 
Hier zie je de oogschaduws, ze zien er in het echt wel kleiner er uit dan op de foto te zien is. Maar ze zijn super, nu heb ik echt alle kleuren die ik ooit nodig zal hebben. Dit is echt een super aankoop!                                   

3 opmerkingen:

  1. hoi ik wil ook een bestelling doen op light in the box maar ik weet niet zeker of het 100 procent betrouwbaar is. Er zijn veel slechte reacties te vinden over extra kosten en of pakketten die niet aankomen. Heb je hier iets van gemerkt zo ja wat? Alvast bedankt! Ps coole clutch!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn voor bepaalde producten veel verzendkosten bv voor kleding en schoenen. Maar voor de andere spullen betaal je niet veel verzendingskosten, maar je moet dan wel lang wachten op je spullen (het kan 3 tot 4 weken duren eer je spullen aankomen.)

      Voor de rest heb ik nog geen problemen met deze site gehad en ik het meermaals besteld op deze site.

      Verwijderen