zaterdag 1 september 2012

Mijn nagellak stash 09/2012

Maak kennis met mijn nagellak stash!
Ik berg al mijn nagellak op in een doos, ik vind deze doos echt handig in gebruik.  Je kan snel de kleur nagellak pakken die je wilt gebruiken en dan gewoon terug zetten. 
Niet al mijn nagellak zit in deze doos, ik hou dit french manicure setje liefst apart zodat ik meteen de 3 nagellakjes die ik ervoor nodig kan pakken. 
 
Ik heb ook altijd nagellak remover en nail art stickers bij mij als ik mijn nagels aan het lakken ben. Ook heb ik altijd een paar wattenstaafjes klaar liggen mocht ik nagellak remover nodig hebben. 

Nu de nagellak, ik heb deze op kleur gesorteerd! 
Dit zijn mijn nude tinten nagellak. Zoals je wel ziet heb ik 2 keer dezelfde nagellak, deze 4 zijn van markwins international en deze kwamen uit mijn beautykoffer. Mijn zus had deze koffer ook gekregen maar vond deze nagellakjes niet mooi en ze aan mij vandaar dat ik ze dubbel heb! De linkse nagellak is van Golden roze Paris en de rechtse is van Création Lamis. 

Dit zijn mijn roze en rode tinten. Hier heb ik weer de nagellak van mijn zus gekregen. De merken van links naar rechts: Casuelle, Lolitas, Création Lamis, Paris memories, Catrice, Paris memories en 2 van markwins international. 

Dit zijn mijn paarse tinten. Van links naar rechts heb je:  Création Lamis, Golden rose Paris, Nivea, Catrice en  2x Création Lamis.

Dit zijn mijn blauwe en diverse nagellaks. Vlnr: L'oréal,  Maybelline, Création Lamis, 2x Catrice, Markwins International en Paris memories. 

Dit zijn mijn top- en basecoats . Van links naar rechts: Catrice, Paris Memories (met kleine sterretjes in de nagellak), merkloos,  2B en claire's. 

Mijn french manicure setje van Suhada, in het setje zit een roze onderlaag, witte nagellak en een topcoat. En stickers die je op de tip van je nagels moet plakken, net onder waar je, je witte tip wilt maken. Dit is een hulpmiddel om een mooie boogvorm te maken met je witte nagellak. 

 Ik heb in totaal dus 36 nagellakjes, wat toch nog mee valt, niet?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten