zondag 26 augustus 2012

Mijn favoriete zomer spullen!

De zomer is bijna over dus ik wou jullie even laten weten welke mijn favoriete spullen waren deze zomer. Hiervan is er ook een youtube tag nl.: 'favorite summer things' en aangezien ik blog en geen video's maak, vertaal ik deze tag in een blogpost! Kijk je even mee?


1. Mijn favoriete BB cream
Tijdens de zomer verkies ik een BB cream te gebruiken in plaats van foundation. De bb cream die ik het meeste gebruikte was die van garnier. Deze BB cream is wel niet echt dekkend en doet je gezicht wel glanzen maar toch gebruik ik hem graag. Hij geeft je een licht kleurtje en een beetje dekking en meer is voor mij niet nodig in de zomer. Omdat hij sterk glanst poeder ik hem wel altijd af, dat doe ik met création Larmis compact poeder. 

2. Favoriete oogpotlood

Mijn favoriete oogpotlood is die van Dr. Ricaud, ik heb hem zowel in het bruin en zwart. Het potlood is erg gepigmenteerd en hiermee kan je makkelijk een lijntje tekenen. Ik gebruik niet graag liquid eyeliner gewoon omdat ik hier niet goed mee kan werken. Een leuk weetje: als je iets koopt bij Dr. Ricaud krijg je er altijd 2 geschenkjes bij: deze maand is dat een maxi tas en nagellak. 

 3. Favoriete mascara
Mijn favoriete mascara is volume flash van Rimmel. Deze maakt mijn wimpers er erg groot en voller uitzien. Hij doet dus wat hij belooft, wel klit hij mijn wimper samen maar als je er met een wimper borsteltje doorgaat zijn alle wimpers terug los.

4. Favoriete oogschaduw
Ik heb niet echt een favoriete oogschaduw maar eerder een favoriet merk. Het merk dat ik het meest gebruik (en waarvan ik ook de meeste producten heb) is Paris Memories. De oogschaduws zijn makkelijk aan te brengen en fel gepigmenteerd. 

5. Favoriete lippenstift 
Mijn favoriete lippenstift is die frozen roze van de Catrice ultimate colour serie. Hij is lekker roze maar toch subtiel. Hij is heel gepigmenteerd en brengt makkelijk aan door de top die een speciale tip heeft waardoor die perfect op je lippen past. Ik heb nog andere lipsticks van deze serie en als ik 'princess peach' eindelijk weet te bemachtigen ga ik hiervan een review schrijven! 

6. Favoriete lippen balsem 

Mijn favoriete lippen balsem is die van Paris Memories. Deze zijn makkelijk in gebruik en ruiken lekker, zoals je op de foto ziet heb je ze in verschillende geuren. Een minpunt is wel dat je met je vingers in het potje moet zitten en dat is niet echt hygiënisch. 

7. Favoriete Nagellak
Mijn favoriete nagellak is die van catrice, ik draag vooral de felle kleurtjes. Tijdens de zomer kies ik liefst voor roze, lila, rode,... nagellak en tijdens de winter blauwe, bruine, ... . Ik vind de catrice nagellakjes heel erg goed, 1 laagje blijft bij mij 2 weken goed zitten. 

8. Favoriete parfum

Mijn favoriete parfum is 'Like a trip to New York' van Essence. Het is echte zomerse geur met een fruit geurtje. Het flesje is minder mooi maar dat is maar een bijzaak. Het is ook leuk dat essence hun geuren in 2 maten verkopen een klein flesje, wat makkelijk is om mee te nemen, en een groter flesje. 

Dit waren mijn favoriete producten van deze zomer. Hopelijk vonden jullie dit leuk! 

Vinden jullie dit leuk in een bericht of zouden jullie dit liever in een video zien? Wat zijn jullie favoriete producten van de zomer? 

X
Rosalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten